Dübörgő élet
Az élet egy körforgás, az élet véges.
Ezzel valahogy nemrég kerültem én is tisztába, és újra kellett gondolnom a munkába vetett hitem, és a munkámmal kapcsolatos kilátásaim. Egyszerű elhatározásra jutottam: meg kell mutatnom a munkásságomat minél több ember számára.
Már 5 éve foglalkozom építészeti tervezéssel, és mostanra kezdem úgy érezni hogy már a felét megtanultam ahhoz hogy jól csináljam. A másik feléhez az eddiginél több gyakorlat kell. Ehhez szükségem van munkára, szükségem van az emberekre. Szeretnék a legjobb lenni. Szeretném ha életem végén majd azt mondhatnám: mindent megtettem azért hogy jó és megbecsült építész legyek. Jelenleg évi 20-22 megrendelésem van összesen. Ebből van ami visszamondásra kerül, van amit évekre elnapolnak, és vannak közte egészen parányi ügyek is. Nem válogatok, nem is tehetem. Minden ügy, és minden ügyfél számomra egyenrangú, és mindenkit egyformán tisztelek.
De a számok alacsonyak. Immáron egy családért is felelős vagyok.
Őket pedig nem hagyhatom cserben.
Ezért szeretném népszerűsíteni magam, a munkám és mindazt amit eddig elértem.
Az első pont: szlogen.
Egy rövid és jól megfogalmazott szlogen, aranyat ér. Olyannak kell lennie, ami fülbemászó, könnyen megjegyezhető és kapcsoltan és könnyen köthető a céghez. Ami a legfontosabb pedig hogy: igaz.
Vegyük velős példának a csonticar szlogenjét: veszünk. Egyszerű, könnyen megjegyezhető és pontosan fordított sorrendben közelíti meg a vevőt. Nem azt hirdeti hogy "eladunk". Ezt mindenki tudja, hiszen autókereskedés. Hanem azt hirdeti, hogy vesz. Tehát a már meglévő autóval rendelkező, de azt cserélni vágyó vevők zömének egy szemvillanás alatt rögzül a memóriájába hogy kit kell keresni. Megjegyzem én is majdnem hozzájuk fordultam, de végülis pont akkor és annyiért nem volt S40-es Volvojuk.
No persze ilyen jellegű szlogennel tervezőként nem tudok élni, de NAGY BETŰKKEL SEM KEZDEK EL ÍRNI HOLNAPTÓL.
...inkább csak mesélek tovább.